Συχνές Ερωτήσεις

Υπάρχει η δυνατότητα να κάνω παρακολούθηση (tracking) της παραγγελίας μου;

Ναι. Μόλις ολοκληρωθεί η κατάθεση των χρημάτων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, εμείς θα φροντίσουμε να μεταβιβάσουμε τα κοσμήματα που παραγγείλατε στην εταιρεία courier που συνεργάζεται μαζί μας. Αμέσως μετά θα φροντίσουμε να σας ενημερώσουμε για τον κωδικό της παραγγελίας σας. Με τη χρήση αυτού του κωδικού θα μπορείτε να παρακολουθήσετε ανά πάσα στιγμή τη θέση της παραγγελίας στο site της εταιρείας.

Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;

Ναι. Απλά τηλεφωνήστε στο +30 2310 517 410 τις ώρες λειτουργίας καταστήματος. Σημειώστε πως το φυσικό μας κατάστημα βρίσκεται στην οδό Παναγίας Φανερωμένης 59, Θεσσαλονίκη και το ωράριο λειτουργίας του είναι Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 09:00-14:30 & Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 09:00-14:00 / 17:30-20:30.

Μπορώ να ακυρώσω ή να κάνω αλλαγή στην παραγγελία μου;

Βεβαίως. Πρέπει, όμως, να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 2310 517 410 ή με email στο info@jewelor.gr ως και 48 ώρες μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας.

Υπάρχει η δυνατότητα να δω τα προϊόντα από κοντά πριν αποφασίσω να τα αγοράσω;

Φυσικά. Σας περιμένουμε στο φυσικό μας κατάστημα στην οδό Παναγίας Φανερωμένης 59, Θεσσαλονίκη. Θα είναι χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε!

Με ποιο τρόπο μπορώ να κάνω την εξόφληση της παραγγελίας μου;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται τους εξής τρόπους πληρωμής: αντικαταβολή, τραπεζική κατάθεση, πιστωτική κάρτα, Paypal και εξόφληση κατά την παραλαβή από το κατάστημα. Για περισσότερες πληροφορίες συμβουλευτείτε την πολιτική πληρωμών μας.

Τα προσωπικά μου στοιχεία είναι ασφαλή;

Η ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι απόλυτα προστατευμένη από hackers και κακόβουλα λογισμικά υποκλοπής προσωπικών δεδομένων. Τα προσωπικά σας στοιχεία χρησιμοποιούνται από εμάς με αποκλειστικό σκοπό την ολοκλήρωση της συναλλαγής. Διατηρούμε σε αρχείο και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα με μοναδικό σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης με τους πελάτες. Σε καμία περίπτωση δεν κρατάμε δεδομένα πιστωτικών καρτών.

Ποιες είναι οι ημέρες & ώρες που γίνεται η παράδοση των προϊόντων;

Η παράδοση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει Δευτέρα με Παρασκευή από νωρίς το πρωί. Σε ορισμένες περιπτώσεις είναι δυνατό να γίνει η παράδοση και Σάββατο. Αν επιθυμείτε να ορίσετε συγκεκριμένη ημερομηνία παραλαβής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Πόσες ημέρες απαιτεί κατά μέσο όρο η παράδοση;

Τα προϊόντα με ένδειξη άμεσης παραλαβής αποστέλλονται στην εταιρεία courier αυθημερόν μέχρι τις πρώτες απογευματινές ώρες και φτάνουν στα χέρια σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ωστόσο, σε δυσπρόσιτες περιοχές μπορεί να υπάρξει κάποια καθυστέρηση. Σε κάθε περίπτωση, η ευθύνη βαραίνει την εταιρεία courier.

Ποιες είναι οι πιστωτικές κάρτες που δέχεστε;

Για να δείτε τις πιστωτικές κάρτες που δεχόμαστε κάντε κλικ στο σύνδεσμο. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε όροι χρήσης.

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;

Απολύτως. Η πληρωμή υλοποιείται μέσω της τράπεζας Πειραιώς, που εφαρμόζει τις τελευταίες τεχνολογίες κρυπτογράφησης, απορρήτου και Firewall.