Αλλαγή & Αντικατάσταση Προϊόντος

Σε περίπτωση που ο αγοραστής παρατηρήσει ότι με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του e-shop υπάρχει κάποιο ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας στο αγορασμένο προϊόν, μπορεί να ζητήσει χωρίς επιπλέον επιβάρυνση: α) επισκευή του προϊόντος β) αντικατάστασή του γ) μείωση του τιμήματος ανάλογη με το ελάττωμα δ) υπαναχώρηση από την πώληση (βλ. παρακάτω).

Δυνατότητα αλλαγής/αντικατάστασης μπορεί να γίνει και στις περιπτώσεις που στον αγοραστή έχει αποσταλεί προϊόν διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλε ή που το προϊόν στάλθηκε σε λάθος ποσότητα ή με κατεστραμμένη συσκευασία.

Εφόσον ισχύει κάτι από τα παραπάνω, ο καταναλωτής καλείται να επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος μέσω της φόρμας επικοινωνίας, του τηλεφώνου 2310 517410 ή της διεύθυνσης email info@jewelor.gr προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εκφράσει το αίτημά του.

Μετά από συνεννόηση με το κατάστημα, το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία και κατάσταση.

Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την εταιρία ταχυμεταφορών που θα υποδείξει το κατάστημα στους πελάτες και με επιβάρυνση του καταστήματος.

Στο σημείο αυτό να σας ενημερώσουμε ότι το κατάστημα δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Αν τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δικαιούται να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων. Δικαιούται, επίσης, να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της αποζημίωσής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την αρχική συμφωνία με το jewelor.gr εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Μπορεί, δηλαδή, να επιστρέψει το προϊόν χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε άλλη δαπάνη εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Η προθεσμία αυτή αρχίζει από την παραλαβή των προϊόντων. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ο προμηθευτής υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι δυνατή μόνο εφόσον:

– ΔΕΝ Αφορά κοσμήματα για τα οποία έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία όπως βέρες, μετατροπές ή προϊόντα ειδικής παραγγελίας (λ.χ. ταυτότητες με χαραγμένο όνομα).
– Αποσταλεί μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση email info@jewelor.gr με θέμα «Επιστροφή/Υπαναχώρηση» και αναφορά του κωδικού παραγγελίας.

– Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί, δεν του έχουν αφαιρεθεί κομμάτια, ετικέτες και καρτελάκια και δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις σε αυτό.

– Το προϊόν αποσταλεί στη συσκευασία στην οποία παρελήφθη.

– Επιστραφεί το πιστοποιητικό γνησιότητας ( για προϊόντα διακοσμημένα με διαμάντια).